Take That - Patience
(Chorus)
Just have a little, patience
只需要一點的耐心
I'm still hurting from a love I lost
我還為之前的失戀所苦
I'm feeling your frustration
我感覺的到妳的挫折及沮喪
But any minute all the pain will stop
但也許下一分鐘,所有的痛苦將消失
Just hold me close inside your arms tonight
今晚,請緊緊抱我在妳的懷中
dont be too hard on my emotions
不要因我的情緒而所影響

Cause I, need time
因為,我仍需要一點時間
My heart is numb, has no feeling
我的心已麻木,失去了知覺
So while I'm still healing
我正在療傷當中
Just try and have a little patience
所以,請試著給我多一點耐心

I really wanna start over again
我真的想再嘗試一段戀情
I know you wanna be my salvation
我知道妳想拯救我,脫離情傷
The one that I can always depend
想成為我可以永遠倚靠的對象

I'll try to be strong, believe me
相信我,我試著想要勇敢點
I'm trying to move on
我正努力想往前走
It's complicated but understand me
我知道我現在很矛盾,但請相信我

Cause I, need time
我需要一點時間
My heart is numb has no feeling
因為我的心已經麻木,失去了知覺
So while I'm still healing
我正在痊癒當中
Just try and have a little patience yeah
請試著多給我一點耐心

Have a little patience, Yeah
請耐心等待

Cause this scar runs so deep
因為之前傷痛刻畫地太深
It's been hard
太刻苦銘心
But I have to believe
但我仍必須相信,真愛的存在

Have a little patience
請多給我一點耐心
Have a little patience
請耐心等待

Cause I, I just need time
因為我只需要一些時間
My heart is numb has no feeling
我的心已經麻木,失去了知覺
So while I'm still healing
我正在復原當中
Just try, and have a little patience
請試著多給我一點耐心
Have a little patience
請多給我一點耐心
My heart is numb has no feeling
我的心已經麻木,失去了知覺
So while I'm still healing
因為我仍在療傷當中
Just try and have a little... Patience
請試著多給我一點耐心... 請耐心等待,我的愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    cys 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()